FAQ

Veel gestelde vragen

Heb je een vraag? Je kan ons altijd bellen , een mailtje sturen of op deze pagina een kijkje nemen.

Verblijftaksen

Verblijftaksen: ook onder de naam resort fee, toeristenbelasting ..Als u op vakantie gaat kan het zijn dat er bij het uitchecken nog een kleine taks moet worden betaald. Deze taks geheven door de plaatselijke autoriteiten kan ten alle tijden wijzigingen, zonder kennisgeving. Deze taks wordt , waar mogelijk bij de hotelbeschrijving vermeld.

Brandstoftoelagen

Nadat u een vakantie heeft geboekt, kan het zijn dat er later nog een brandstof verhoging wordt aangerekend. Hier hebben wij geen controle over en kan ten alle tijden gebeuren. Bij sommige airlines kan u wel een verzekering afsluiten nl: fuelprotection, zodat u niet voor een verassing komt te staan.

Klachten

We wensen u uiteraard een geweldige vakantie toe! Mocht u toch ergens ontevreden over zijn tijdens uw reis, is het van groot belang dat u daar ter plaatse melding van maakt. Dit kan bij de receptie, reisleiding, reisorganisatie. Vaak zijn klachten namelijk makkelijk op te lossen! Mocht de reis toch niet naar wens verlopen is het noodzaak dat u de reisleiding/receptie een klachtenrapport laat tekenen. U kan ons ook steeds contacteren via ons noodnummer. Heeft u kosten moeten maken, bewaart u hiervan de bonnetjes! Vervolgens dient u na uw vakantie alles op papier te zetten waarna we uw ongenoegen kenbaar gaan maken bij de reisorganisatie. Uiteraard staan we u graag bij als bemiddelaar.

Naam

U naam dient conform uw paspoort en identiteitskaart te zijn. Voor getrouwde vrouwen is het doorgeven van de meisjesnaam vereist. Ook uw geboortedatum dient worden doorgegeven, samen met uw voornamen. U bent zelf verantwoordelijk voor het correct doorgeven van uw gegevens, dus kijk uw bestelbon aub goed na. Bij de meeste touroperators worden er kosten gerekend voor een aanpassing na boeking.

Preferentie

bepaalde voorkeuren zoals zwembadzijde, rustige ligging,.. enz kan u bij ons kenbaar maken. We kunnen deze doorgeven bij boeking. Echter is dit geen garantie dat u deze ook effectief gaat krijgen. Voor medische zaken kan u essenties doorgeven, zoals vb: een aangepaste kamer. Deze zijn meestal tegen betaling. We ontvangen hiervan wel een schriftelijke bevestiging en de reis wordt pas effectief geboekt als de bevestiging ok is.

Nog vragen?

Wenst u meer informatie of advies over uw mogelijke vakantieplannen? Bel ons dan gerust of kom langs in één van onze reiskantoren.

Ekeren en Schilde:

03/542 42 22

Uw reisagent